Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2007-11-03 13:00:22 i Allmänt,

Hej
Sitter här och mumsar på lite chokladpudding och det är vitt utanför fönstret. Kändes lite konstigt när jag vaknade imorse och såg att det var alldeles vitt utanför fönstret. Jag tänkte direkt åhhh nej, jag vill inte ha snö än. Men sen är det ändå något i mig som säger att det borde vara snö ute nu eftersom det är november. Men det känns inte som om den här snön kommer ligga kvar, den håller ju redan på att smälta bort. Och då kommer den där jobbiga slasken som jag hatar mest av allt när det är vinter.

Imorse så var jag iväg på fotbollsträningen, men jag tränade inte för jag känner fortfarande av förkylningen. Men jag åkte dit och hämtade min katalog, vi ska sälja Newbody (kläder, strumpor mm).
Som sagt så sitter jag ju här och mumsar i mig lite chokladpudding, riktigt gott om ni frågar mig. Funderar även på om jag ska ta och gå och duscha, släkten på mammas sida kommer komma hit idag och vi ska ha ett litet Halloween firande. Vet inte om jag ska tycka att det är kul eller tråkigt.

Ikväll klockan 22 så kommer jag bänka mig framför tvn och se på Sevilla-Real Madrid. Det kommer bli kul och se om Reals form håller i sig från matchen från i onsdags mot Valencia.

Nu ska jag gå och duscha.
Puss Therese
image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela