Therese

Så här ser jag på saken

Melodifestivalen

Publicerad 2008-02-23 17:13:26 i Allmänt,

Idag är det lördag och vad är det då?! Jo, Melodifestivalen och med det menas tävling. Sitter hemma hos mormor just nu och här kommer kvällen tillbringas med en rolig tävling och godis.

Igår var det Let's Dance och Mi fick lämna programmet, tycker att det var ganska rätt. Även fast jag inte tycker att Karl-Petter borde vara kvar i programmet. Sen har jag även börjat ledsna på Linda. Men hon kanske ändrar på den nedåtgående trenden.

Imorrn ska jag upp till Månkarbo, där mina kusiner bor och rida min kusins häst, Macorapid. Han har varit lite het så då tyckte min faster att det var bra om jag kom upp och red ett lite hårdare pass. Det blir kul. :) Sen imorgon kväll klockan 21:00 bänkar jag mig framför tvn och kollar på Real Madrid-Getafe. Självklart så ska Madrid vinna.
Hala Madrid!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela