Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2009-12-03 19:57:55 i Allmänt,

Idag var det dags för lite journalistik igen och idag fick vi skriva telegram som vi ska spela in imorgon, skoj skoj. Sen när skolan var slut för dagen blev det ett snabbt besök inne på Ica för att handla lite som behövdes. Tiden bara rinner iväg och trots att huvudet har tagit jullov, pga den långa ledigheten som vi hade förra veckan, så får man se till att prestera max inför jullovet.
Igår fick vi förresten tillbaka den första journalistiktentan som vi gjorde för några veckor sen och den blev jag godkänd på, vilket är riktigt skönt då jag hade en konstig känsla i kroppen då jag skrivit den.

Nu ska jag kolla på mammas pojkar på tv4 och sen blir det Glee kl.21:00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela