Therese

Så här ser jag på saken

Andra dagen på året

Publicerad 2009-01-02 16:41:25 i Allmänt,

Idag har jag tillbringat dagen framför tvn. Känner mig fortfarande inte helt frisk och jag antar att det inte blir någon träning för mig på söndag. Nu är vi inne på andra dagen på året 2009 coh jag har inte hunnit gjort så mycket. Jag kan börja med att berätta om nyårsafton. Började dagen med att åka och kolla på det årliga mopperacet som alltid går på nyårsafton. Efter det så bestämmde jag mig att jag skulle följa med familjen till några vänner trots att jag inte kände mig riktigt frisk, men jag kände inte för att sitta hemma själv på nyårsafton. Så jag gjorde mig i ordning och följde med. Det blev en lugn kväll med mycket skratt.
Tidigt på torsdagsmorgonen vaknar jag och mår illa, jag kunde ju inte vara bakis eftersom jag endast drack läsk på nyårsafton. Tror då att jag har blivit magsjuk men som tur är så verkar jag inte vara det. Antagligen var det någonting som magen inte tyckte om utav det som jag åt under kvällen. Men jag kände mig inte frisk under hela dagen igår och där av kom det inte något inlägg för jag hade ingen ork att slå på datorn.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela