Therese

Så här ser jag på saken

Dessa videoband

Publicerad 2009-01-20 15:48:42 i Allmänt,

När det är flera program som krockar så brukar vi alltid välja att spela in ett av programmen och kolla på det vid ett senare tillfälle. Det brukar alltid fungera och igår var det en krock igen och då var det saker som fick spelas in. Vi valde att kolla på idrottsgalan och då fick jag spela in 90210, lipstick jungle och prision break. Det brukar alltid gå smärtfritt och det är oftast inga band som krånglar fram tills nu. Det är nu de gamla banden som hängt med ett tag börjar säga ifrån, videon får stå och "tracka" en bra stund för att bilden inte ska hålla på och hoppa. Men det värsta hände idag när jag skulle ta ur bandet ur min video och stoppa in det i videon vid den stora tvn. Bandet hade fastnat i min video, jag drog och drog och tillslut så fick jag ut det. Sur som jag var över att vi antagligen inte skulle kunna kolla på bandet så satte jag mig ner och började spänna bandet. När bandet var spänt satte jag in det i videon igen och det fungerade efter en stund och nu har jag inte vågat ta ur bandet ur min video. Vågar inte kolla om det sitter fast eller inte....

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela