Therese

Så här ser jag på saken

Drömmen som kommer bli verklighet...

Publicerad 2009-01-16 11:06:35 i Allmänt,

Godmorgon på dig min kära läsare hoppas att du har haft en riktigt skön morgon. Det har jag haft, det onda i kroppen har försvunnit och jag antar att jag inte kommer att ringa till sjukrådsvårdgivningen. En annan sak som gör mig riktigt glad är att solen har visat sig från sin bästa sida två dagar i rad, är inte det helt otroligt?

Hade en skön drömm i natt. Jag drömmde att jag åkte iväg och tatuerade mig, och nu tror du säkert att det var en hemsl dröm om att jag tatuerade in den fulaste tatuering. Men så var inte fallet denna gång. I drömmen så tatuerade jag in bokstaven T med blommor runt om kring, enligt mig så såg den ganska fin ut. Så nu tror jag att jag har bestämmt mig. Det blir nog ingen mirandanalle eller björntassar nere på benet utan det blir bokstaven T, som står för Therese. Vad tycker du om det?

Erika, ska vi åka snart????
 
Vet att jag tjatar hur mycket som helst, men jag vill verkligen tillbaka till Kreta..


/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2009-01-18 13:55:57

vi bokar så fort jag kommer tillbaka från fjällen! kommer hem på söndag =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela