Therese

Så här ser jag på saken

Drömmer mig bort

Publicerad 2009-01-28 15:05:48 i Allmänt,

Nu har jag sökt två olika jobb på Gröna Lund och nu hoppas vi på att jag får något av de. Känner att jag kan ha lite större chans nu i år då jag har jobbat lite. Sen kollade jag även in Furuviks hemsida men de sökte inte personal än. Men när de gör de så kommer jag självklart att söka där med. Jag tycker att det verkar så kul att jobba på en nöjespark, vet inte varför jag tycker det men så är det. Sen är jag även lite sugen på att söka jobb på Liseberg men då måste jag fixa boende i Göteborg så det måste kollas upp först innan jag söker. Tänk att kanske få bo i Göteborg en hel sommar, det skulle inte vara helt fel!

/Therese

Kommentarer

Postat av: Ida..

Publicerad 2009-01-28 19:36:34

ååh, om du får boende i gbg och jobbar där kan jag bo hos dig då (A) haha ;D

Postat av: Ika

Publicerad 2009-01-28 21:01:54

Men dåsåfall gäller det att du ska ha en bra lön :P

Postat av: Erika

Publicerad 2009-01-29 09:48:09

åh jag har oxå sökt till grönan, ska på gruppaudition imorrn :P kul om båda får jobb där =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela