Therese

Så här ser jag på saken

En hel dag i stan

Publicerad 2009-01-15 20:30:47 i Allmänt,

Orkade verkligen inte sitta hemma en dag till så jag drog hem till mormor inne i stan och gjorde henne sällskap hela dagen. Det var riktigt trevligt och skönt att inte behöva vara själv. Vid halv fem tog jag bussen ner till city och gick till jc och handlade ett par jeans som jag är riktigt nöjd med, en bild kan nog komma upp om några dagar om ni har tur.

Känns som att allt inte står rätt till med kroppen. Känner mig konsig och kan inte sätta fingret på vad. Om det känns lika konstigt imorgon så får jag väl ringa och höra med sjukrådsupplysningen om vad det kan vara för något. Men jag hoppas att den obehagliga känslan försvinner.

Nu ska jag kolla på tv.


/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela