Therese

Så här ser jag på saken

Fantasilös rubrik

Publicerad 2009-01-19 11:15:53 i Allmänt,

Vaknade imorse och kände en tryckande känsla i bröstet, somnade om och vaknade en stund senare tryckande känslan i bröstet var borta. Skönt att den är det för jag vill verkligen inte att något är fel med min kropp.

Det är kul att de flesta i släkten försöker engagera sig i mitt jobbsökande. Du som hänger med min blogg vet ju att jag jobbar extra på en förskola och på en restaurang. Men just nu har det inte blivit så mycket jobb och jag blir rastlös rätt fort här hemma. Den senaste personen som vill engagera sig är min morbrors, Jimmy, sambo som har ett jobberbjudande. Känner att jag inte har så stor koll på vad det är men jag får ringa och höra och hoppas att det blir något.

Jag är happy, snart ska en utlandsresabokas. Och sen låter det som att familjen + mormor kommer hyra en stuga någonstanns neråt i Sverige i sommar. Jag röstar på Gotland eller Västkusten..

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela