Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2009-01-09 16:20:12 i Allmänt,

Ingen, av mina kära vänner, verkar ha nappat på att följa med mig in på skidtävlingarna i slottsbacken i Uppsala, så jag antar att jag är hemma och inte gör ett skit imorgon, ungefär som idag. Har försökt installera ett spel som Ika fick i julklapp sen julafton och det har aldrig funkat och nu har jag installerat spelet och skulle då kolla om spelet fungerade. Vad tror du? Såklart så fungerade inte spelet och jag blir tokig, fattar inte vad som är fel. Men jag är ju ingen dataexpert.

Ikväll tänkte jag kolla på Lets Dance som börjar ikväll på tv4 klockan 20:00. Vet inte vad jag tycker om årets startfält, kvällen får helt enkelt visa mig vilken som troligtvis kommer att bli min favorit eller om jag helt enkelt tyckte att det var så dåligt och inte kollar på det de resterande fredagarna.

Planerna för helgen.
Lördag: Kolla på skidtävlingarn i slottsbacken?
Söndag: Födelsedagsfirande hos kusinerna i Sthlm.


Kommer du kolla?


/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela