Therese

Så här ser jag på saken

Inte nu igen..

Publicerad 2009-01-16 18:18:23 i Allmänt,

18:10
Varför spara blogg.se alltid tomma inlägg eller inlägg som man precis börjat på och sen när man bestämmt sig för att inlägget inte blir bra eller att man inte har lust att publicera det så sparas det. Varför är det så? Vill blogg.se att jag ska publicera alla inlägg eller är den bara dum mot lilla mig? Så nu kommer jag att trotsa bloggen och publicera inlägget som jag skrev tidigare idag som jag tänkt att jag inte skulle publicera.


Förstår inte vad tv4 tänker med om det verkligen är tvtiderna i tablån på tvplaneten.se som man ska följa eller tiderna på fotbollskanalen.se. För om det är de på tvplaneten så vet jag inte vad jag ska säga. Vet att jag har sagt det några gånger förut. Antingen så visar man allt eller så visar man inget och därför ska man inte visa något mitt emellan. Nu är det så att Real Madrid spelar mot Osasuna på söndag. Klockan 17:00 är det matchstart, men tv4 väljer att inte visa första halvlek utan matchen startar klockan 18:00 precis till andra halvlek. Istället så väljer tv4 att visa handbollsem matchen mellan Spanien-Kuba.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela