Therese

Så här ser jag på saken

Lördag, söndag?

Publicerad 2009-01-03 18:35:17 i Allmänt,

Nu när det har varit så många helger, som man brukar säga, så är det riktigt svårt att hålla reda på vilken dag det är. Igår var jag helt säker på att det var måndag när jag vaknade men så var icke fallet.

Har precis kommit hem från stan där vi var inne och handlade saker tills mamma fyller år, hela tjocka släkten kommer hit på tisdag. Det är kanske det bra med den här dagen.
Det dåliga är att jag har fått feber. Igår tyckte jag att det kändes som att jag hade feber men jag kollade inte om jag hade det. Men nu när jag kom hem från stan så tyckte jag att jag var tvungen att kolla och då insåg jag att jag hade det. Fattar inte varför jag kan bli frisk någon gång.

Tänkte sätta mig och läsa min nya bok som jag köpte idag. Kommer just nu inte på vad den hette. Lite senare blir det till att kolla på körslaget.
/Therese

Kommentarer

Postat av: Marielle

Publicerad 2009-01-04 17:22:08

Hej!

Nu är det dags för en ny tävling igen. Denna gången får ni tävlingsdeltagare designa erat eget vinnarpris! Kika in för att vara med. :-)



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela