Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2009-01-26 12:02:45 i Allmänt,

Jaha, då var den en ny vecka igen. Denna vecka har jag inget inplanerat än. Men jag hoppas på att få träffa Erika och kanske göra upp planer för en utlandstripp som känns bara komma närmare och närmare. Sen hoppas jag även på att det kommer komma en stor leverans med skor till mammas jobb för då ska jag åka dit och packa upp de..

Nu tänkte jag gå och koppla in Ikas Playstation 3 som köptes igår, då kanske jag får en glad lillasyster när hon kommer hem sen.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2009-01-26 21:45:58

har kollat lite resor så vet iaf vart jag e sugen på å åka nu. och jag kan tänka mig att åka snart, snart, typ början av feb?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela