Therese

Så här ser jag på saken

Mitt nya jobb?

Publicerad 2009-01-22 20:00:13 i Allmänt,

Dagen har gått riktigt fort. Fick jobba lite när jag var på mammas jobb, det var skönt, hoppas att det blir mer nästa vecka. För det känns lite bättre att jobba än att sitta hemma hela dagarna och inte göra så mycket. Men som du nu kanske antog på rubriken så är det inte mitt nya jobb. Utan jag funderar på om jag ska gå en reseledarkurs. För jag tycker att det verkar skitkul. Men nu ska du inte tro att jag överger mina radiodrömmar. För de kommer alltid leva i mina drömmar och jag har tänkt att detta jobb ska breda vägen för mitt radiojobb. För det är en riktigt bra erfarenhet av att ha jobbat utomlands.
Och nu när jag har läst in mig lite på ämnet så inser jag att jag måste ha körkort, så nu har jag verkligen en morot för att jag ska ta körkort. Nu vet du vem du kommer möta ute på vägarna i sommar. Jag säger bara akta dig..

Nu ska jag kolla på handbolls vm.

/Therese

Kommentarer

Postat av: JOYCE

Publicerad 2009-01-22 20:44:34

FÖR ER SOM TRÄNAR/ HAR SKOLGYMPA VAR MED Å TÄVLA

OM DEN FINA SPORTKLÄDER FRÅN HM



KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela