Therese

Så här ser jag på saken

Nagelfix och lite annat

Publicerad 2009-01-21 18:04:55 i Allmänt,

Nu har jag städata klart i mitt rum och det blev väl lite bättre i hyllorna, men jag är inte riktigt nöjd än, jag kan inte sätta fingret på vad som känns fel. Kanske är det böckerna som står fel eller är det dvd-filmerna eller cd-skivorna. Jag vet inte vad. Nu orkar jag inte bry mig mer om det utan det får stå här tills jag ledsnar och försöker göra om det igen.

Jag har även hunnit duscha och avnjuta god mat i form av spaghetti och köttfärsås och samtidgt med matätandet så kollades det på konståkning.
Nu tänker jag ta itu med mina naglar, de ser förgävliga ut rent ut sagt. Och sen ska det kollas på handboll, Sverige-Kuwait.

Imorgon blir det en tur till stan. Först ska jag kolla på lite kläder och sen var det någon grej som min gamla lärare Kicki har ordnat som jag tänkte gå på.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela