Therese

Så här ser jag på saken

Nytt år nya möjligheter

Publicerad 2009-01-02 17:02:19 i Allmänt,

Nu är det många inlägg som kommer på en och samma gång, men jag kan inte ro för det eftersom jag inte har orkat blogga tidigare.
Nu är det alltså ett nytt år och nu kanske det låter lite klychigt nytt år nya möjligheter.
Jag har ingen aning om vad jag har att se fram emot detta år. Jag är en sån som aldrig brukar skriva nyårslöften för jag vet att jag aldrig brukar hålla de. Jag kanske inte ska kalla dessa nyårslöften. Utan något som jag ska göra under året.
* Jag och Erika drar iväg till sol, bad och värme.
* Jag ska ta mig hårt i kragen och börja den långa resan till körkort. Måste fan börja med det nu.

Jag ser med spänning fram emot detta spännande år.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela