Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2009-01-14 14:15:23 i Allmänt,

Har fastnat här framför datorn som vanligt. Det är ungefär som en magnet som sitter i datorn som gör att dragningskraften blir så stor så att man blir tvungen att gå och sätta sig här, trots att man vet att man har andra saker att göra.

Har lite smått börjat ta bort alla julsaker som finns lite överallt i huset. Känns som att det var dags nu.

Beslutet om jag ska sluta med det jag älskar har vuxit fram. Och jag meddelar troligtvis att jag kommer sluta spela fotboll inom den närmaste framtiden. För så som jag känner nu har jag absolut ingen lust att spela i ett lag där man inte känner sig välkommen. Tråkigt men sant. 

/Therese
 

Kommentarer

Postat av: Ika

Publicerad 2009-01-15 14:34:13

Det är ju typ det här jag har sagt hela tiden ju! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela