Therese

Så här ser jag på saken

Överskottsenergi

Publicerad 2009-01-24 21:40:44 i Allmänt,

Min kära familj börjar lite smått slita sig i håret, de undrar vad de ska göra med lilla mig. Jag har ju gått hemma nästan hela veckan och inte gjort så mycket så jag kan meddela att jag har ganska mycket överskottenergi som jag släpper ut nu och jag vet inte om min familj gillar det eller inte. De sitter bara och suckar när jag kommer.

Dagen har tillbringats framför tvn kollandes på massor med sport, me like. Som den sportfåne som jag är så tänkte jag fortsätta kvällen med lite sport. Gjorde en liten paus från sportkollandet och kollade på körslaget och favoriten Erik gick så klart vidare..

Åhh, snart kommer min efterlängtade Erika hem.. Hon har varit till fjällen och haft det skojigt hoppas jag, men nu tycker jag att det börjar bli dags för henne att komma hem snart så vi kan börja planera våran utlandstripp..

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2009-01-25 23:33:23

She is baaaack!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela