Therese

Så här ser jag på saken

Piss väder

Publicerad 2009-01-26 16:51:40 i Allmänt,

Jag hatar verkligen vädret som är nu. Det regnar och snön håller på att töa bort. Dessutom har de inte plogat vägen här hemma efter allt snöande i helgen så om man ska gå ut måste man ha gummistövlar på sig för att man inte ska få in en liter vatten i skorna, okej nu kanske jag överdriver lite. Så en resa till ett varmt land skulle inte sitta helt fel just nu.

Denna dag har jag absolut inte gjort ett dugg. Slog på datorn i morse för att jag skulle kolla lite saker, bloggar osv, och jag lovade mig själv att jag inte skulle fastna. Vad tror du att jag gjorde? Joo, jag fastnade framför denna dator med undantag då jag gick och kopplade in Ikas PS3.

Nu tänkte jag gå och laga lite mat, för magen börjar kurra lite smått. Och imorgon ska jag inte tillbringa lika många timmar framför datorn.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela