Therese

Så här ser jag på saken

Segt as hell!

Publicerad 2009-01-31 11:35:14 i Allmänt,

Det har tagit över en halvtimme att komma in på blogg.se. Kan någon förklara varför? Vill de inte att jag ska kunna skriva ett inlägg så att jag ska förgylla din dag genom att du får läsa detta konstverk till stycke. HAHA!

Idag har jag absolut ingen aning om vad som händer. Familjen verkar inte ha någon lust att göra någonting förrutom lilla jag. Eftersom jag går hemma själv om dagarna nu och inte har fått något jobb,på varken restaurangen eller på dagiset, så ser jag helgerna som min stora chans att få hitta på något skoj. Nu får du inte misstolka mig och tro att jag inte gör roliga saker i veckorna för nu menar jag något kul med familjen, typ åka in till stan m.m. Men eftersom min familj just nu inte verkar vilja göra ett piss så får jag helt enkelt rätta in mig i ledet och klistra på ett leende och låtsas att jag tycker att det är skitkul att vara hemma.

Ikväll bänkar jag mig framför tvn och kollar först på finalen i körslaget, HEJA ERIK, och sen blir det fotboll för hela slanten. Laget i mitt hjärta, Real Madrid, spelar mot Numancia. HALA MADRID!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela