Therese

Så här ser jag på saken

Sjukis in da house!

Publicerad 2009-01-30 15:49:19 i Allmänt,

För dig dom undrar hur det gick igår med fajten mellan mig och datorn så jag jag berätta jag struntade i datorn och slog på en gammal hederlig cd-skiva istället.

Idag har det bakats, mina muffins, skulle ju gjort det igår men jag var lat och orkade inte baka så då fick jag ta och göra det idag istället. Vilket inte var helt fel det heller eftersom att jag då fick något att göra idag med.

Ika kom hem från skolan igår och hade ont i halsen så nu försöker jag hålla mig så långt borta från henne så att jag inte ska bli smittad. Men det skulle ju inte förvåna mig om jag om några dagar också har ont i halsen, but I don't want that. Det är ju lite typiskt mig att bli sjuk när jag inte vill det.

Ikväll ska det slappas framför tvn kollandes på Let's dance ätandes på en massa godis.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela