Therese

Så här ser jag på saken

Som förr i tiden

Publicerad 2009-01-08 12:58:56 i Allmänt,

Känns som att hela familjen har gått bakåt i tiden och lever på sisådär 40-50-talet då man inte hade så mycket vatten och när man gick på toa så kan man inte spola utan man får hälla i vatten själv. Nu kanske du undrar vad jag håller på och babblar om? Men det är så att våran "vattentank" som står ute i mitt rum, har gått sönder. Så därför har vi inget vatten sen igår och nu hoppas jag att det kommer komma en ny tank idag. Dessutom är jag grymt trött eftersom jag inte kunde sova ute i mitt rum så fick jag sova i soffan. Nu hoppas vi på att det inte har blivit några vattenskador för då måste de bryta upp golvet i mitt rum och lägga nytt.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2009-01-08 15:46:36

men åh va jobbigt isf :O

de e klart :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela