Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2009-01-04 20:36:27 i Allmänt,

Febern håller i sig än, men den känns inte lika mycket som igår, jag hoppas att den är borta imorgon för då är det mycket som måste göras. Jag ska baka havrerutor och sen så ska jag städa mitt rum sen är det säkert något annat som jag även måste göra som jag nu glömt bort.

Idag började jag dagen med en god frukost och sen följde jag upp det med att baka mina special muffins, receptet kommer komma upp de närmaste dagarna för den som är intresserad. Sen efter det så satte jag mig och kollade på tv en stund för att lite senare åka iväg och kolla på fotbollsträningen som jag av förklarliga skäl inte fick vara med på. Sen åkte jag hem och satte mig framför tvn. Så har min dag sett ut i största allmänhet.

Nu känner jag att utlandsresan bara kommer närmare och närmare, även fast vi inte har bokat någon än. Erika, jag tycker att det är dags att vi bokar nu!

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2009-01-06 21:16:24

de måste vi verkligen :P

fast jag tycker vi ska boka så kort inpå som möjligt så de blir asbilligt ;) så vi åker nån gång efter v4?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela