Therese

Så här ser jag på saken

Stolt!

Publicerad 2009-01-28 10:45:44 i Allmänt,

Jag är stolt! Jag lyckades hålla mig borta från datorn hela dagen igår, tyvärr så blev då du min kära bloggläsare drabbad då det inte kom något inlägg. Men jag kan meddela att det inte var så svårt att låta bli datorn då jag i sjävla verket inte var hemma på hela dagen. Utan jag åkte med mamma in till hennes jobb och stog och packade upp och märkte skor hela dagen. Kan meddela att det känns lite i armarna idag och även i min nacke som jag lyckats stäckt på något sätt så nu går jag här med späningshuvudvärk, inte kul.

Idag tänkte jag bara ta en sån där lugn dag och inte göra så mycket. Ska beställa hem ett spel från cdon.se, bonniers körskola 2009 eller något liknande. Nu tar jag verkligen ett fast grep i kragen så att jag ska fixa detta.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela