Therese

Så här ser jag på saken

Stormig natt

Publicerad 2009-01-11 21:15:27 i Allmänt,

Sov inte många timmar under denna stormiga natt. Du som har läst min blogg vet att jag inte kan sova när det blåser storm ute och detta var inget undantag. Ett tag lät det som att hela huset skulle blåsa iväg, så jag är ganska trött idag om man säger så.

Dagen har tillbringats i Stockholm, Kista närmare bestämmt, blev firande av kusin Mikaela som fyller 17 år idag, grattis på henne. Innan vi gick upp till de så passade vi på att ta en snabb runda i centrum, hittade inget som vanligt.

Imorgon ska jag till tandregleraren och hoppas att jag får sova lite mer inatt, men jag antar att så blir inte fallet då det blåser mer nu än vad det gjorde igår.

Förresten, laget i mitt hjärta, Real Madrid vann borta mot Mallorca med 0-3.

Hala Madrid!
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela