Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2009-01-06 21:37:47 i Allmänt,

Känner att jag har varit lite frånvarande här på bloggen nu dessa dagar. Men jag har helt enkelt inte suttit vid datorn och har haft annat för mig.
Igår blev det ett inpulsåk in till Uppsala och idag så kom hela släkten hit och firade mamma som fyller år imorgon. Så det har varit fullt upp här hemma.

Går med delade känslor om jag ska fortsätta med fotbollen eller om jag ska sluta, för om de blir som det är nu så kommer jag ju aldrig att få spela och då kan jag lika gärna sluta.

Nu ska jag fortsätta kolla på Zorro som går på trean.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2009-01-07 15:54:49

Jag tycker de är så jäkla idiotiskt gjort av tränarna, har även ringt och sagt det till kenta. De finns ju liksom 30 tjejer, då måste man ju kunna sätta sig ner med allihopa och då kunna se svart på vitt vilka som kommer fortsätta. Säsongen börjar ju liksom nu och de har redan bestämt sig för att de bara ska ha ett lag HALLÅ?!?!? kolla t.ex. på Henke Larsson han spelar ju innebandy nu när fotbollen har uppehåll, eller den börjar ju nu men ändå. De är så tråkigt att de säger redan nu att de bara blir ett lag hallå?? vi har ju precis börjat säsongen. Men man vet ju va tränarana går för så ja :) haha nu fick du min åsikt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela