Therese

Så här ser jag på saken

Varför är det så tråkigt?

Publicerad 2009-01-29 10:54:48 i Allmänt,

Då det är jag som går hemma hela dagarna just nu så är det jag som får se till så att det är rent och fint i huset. Det är det för tillfället inte. Så nu måste jag som hatar att städa plocka fram damsugaren och se till så att det är rent och fint i huset tills alla kommer hem. Jag kan erkänna att jag inte har något emot att städa om jag för ovanlighets skull kommer på att jag kan städa. Men direkt när någon kommer och säger att jag kanske borde städa så vänder humöret på engång och jag har absolut ingen lust att städa.

Sen tänkte jag ta och baka mina specialmuffins, lovar att det kommer att komma upp recept på de lite senare. Sen måste jag även ta och beställa hem trafikskolespelet, glömmer hela tiden bort det.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela