Therese

Så här ser jag på saken

...

Publicerad 2009-09-15 17:54:47 i Allmänt,

Har precis avnjutit en god middag beståendes av spaghetti och köttfärssås med lite majs vid sidan av. Ikväll ska jag packa ihop datorn och gå ner till Sabbe och Amanda för att kolla på Champions League tillsammans med de, vilket ska bli skoj.
På dagens lektion så gick vi igenom mixerbordet blev verkligen en repetion för mig då de sänder med analoga mixerbord här nere också. Men ibland behövs lite repetion så jag ska inte klaga. Jag längtar bara tills vi ska dra igång och sända lite.
Känner att jag börjar bli sjuk, huvudet känns tungt och stoppat med bomull troligtvis feber på ingång och sen så börjas det kännas lite i halsen och en förkylning är också påväg. Ganska bra då att jag åker hem imorgon och smittar ner de andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela