Therese

Så här ser jag på saken

Frisk??

Publicerad 2009-09-30 08:42:01 i Allmänt,

God morgon
Solen kollar fram lite smått mellan molnen och jag tror det blir en fin dag här nere i Båstad, ungefär som igår en riktigt fin höst dag. Jag ska snart göra mig i ordning för att gå till skolan måste gå på en lektion nu på morgonen då jag åker hem ikväll och då missar jag den lektionen som jag egentligen ska ha imorgon. Sen vid kl 13 så är det en förläsning som jag tror blir riktigt intressant, ett fiasko kan inträffa på 7 sekunder eller något liknande.
Något som gör mig lite glad är att det känns som jag håller på att bli frisk. Halsen är inte lika jobbigt och nu är det bara den jobbiga hostan och den lilla förkylningen kvar. Men vem vet under dagen kankse den förvärras igen.

Nej nu fick jag ett sms hörde jag, bäst att gå och kolla vad det var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela