Therese

Så här ser jag på saken

Gaah...

Publicerad 2009-09-06 17:59:39 i Allmänt,

Solen skiner här nu i ett mysigt höst Båstad funderar allvarligt på att bege mig ut för en promenad har så tråkigt så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Fast jag är inte själv här i lägenheten har fått sällskap av en fluga som är ganska irriterande faktiskt . Har även försökt att läsa lite i Sound and recording, har ju inte fått boken än men har den på pdf. Men jag gav upp ganska fort. Boken är på engelska och handlar om ljudteknik mm. Ljudteknik är ganska jobbigt bara i svenska språket då det är mycket termer och liknade och nu har vi en helkursbok på engelska hur ska detta gå?

Får se vad vi tar och hittar på ikväll just nu är det inget planerat.

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-09-06 18:15:46

Visst är det extremt tråkigt och jobbigt att boken är på engelska!?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela