Therese

Så här ser jag på saken

Går under jorden

Publicerad 2009-09-28 14:20:33 i Allmänt,

Mår verkligen piss halsen är jobbig huvudet känns allmänt tungt och som grädden på moset så siv jag riktigt dåligt under natten pga min onda hals.
Men jag pallrade mig upp imorse för att gå på föreläsningen konflikthantering. Nu så här i efterhand så känner jag att jag egentligen hade kunnat stanna hemma och försöka bli frisk, känner verkligen inte för att bli sjuk det gör man ju aldrig men jag orkar verkligen inte med en krånglande hals.
Jag böt även min cykel som hoppade mellan växlarna men nu tror jag att denna cykel är bättre måste bara höja sadeln så är allt perfekt.
Nu ska jag lägga mig och vila en stund för att sen kanske läsa lite i några utav kursböckerna som jag har, om jag orkar det vill säga.

Kommentarer

Postat av: Anna Steen

Publicerad 2009-09-28 14:38:56

Stackare! haha undra vad det är för fusk cyklar :P Min har också krånglat lite hehehe!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela