Therese

Så här ser jag på saken

I love shoes!

Publicerad 2009-09-18 21:30:50 i Allmänt,

Blev en dag i stan idag. Först träffade jag Mikaela för en fika på Storken riktigt mysigt ute i höstsolen med massor med prat av gamla minnen så det var riktigt kul att träffa den flickan igen. Sen gick vi även in i några butiker och kikade, eller Mickan hoppade på sina krykor. Sen lämnade jag av Mickan vid bussen och så fortsatte jag min tur på stan. Hittade lite olika stickade tröjor men jag hittade ingen i min storlek, känner att jag skulle vilja ha en ny stickad tröja. Men jag hade ett önskemål om att åka in till Gränby Centrum innan jag åker tillbaka ner till Båstad på söndag så det lät som att vi antingen skulle åka dit imorgon eller på söndag hoppas jag hittar någon tröja då. Men jag kom inte hem tomhänt. Kom hem med ett par skor, eller rättare sagt stövlar, riktigt snygga. Kan komma upp en bild här på bloggen om du har tur. Nu ska jag hälla upp ett glas med Coca Cola och vänta på att Dirty Dancing ska börja på SVT 1 kl. 22:00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela