Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2009-09-26 11:12:27 i Allmänt,

Det är redan lördag, veckorna går så fort när man har lediga dagar mitt i veckan. Igår blev det ju som sagt pizza och tvmys hemma hos Magnus och Linnea, inte helt fel. Sen cyklade jag hem på min oranga fara och gick och la mig och sov. Och nu i morse så vaknade jag upp med en nacke som inte alls vill vara med idag, känns som att det är pågränsen till nackspärr, inte kul.
Idag är det lite saker som står på schemat. Ska ner till Lyckanstorg och möta Frida om en halvtimme ungefär. Sen vid klockan 18:00 så bänkar jag mig framför tvn och kollar på Real Madrid-Tenneriffe. Känns som att det var år och dar sen jag såg laget i mitt hjärta spela men ikväll så ska jag sitta och kolla. Sen efter att matchen är slut så beger jag mig ner till Sabbe och Amanda innan vi drar till Pepes Bodega och träffar resten av klassen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela