Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2009-09-05 14:26:36 i Allmänt,

Regnet faller till och från ner från himlen här utanför mitt fönster just nu är det uppehålloch jag hoppas att det fortsätter vara så hela dagen.
Ikväll ska vi hem till Sheriffen och kolla på fotboll eftersom det knappt är någon som har den kanalen. Hade först tänkt att jag skulle stanna hemma och kolla på den på datorn men sen kom erbjudandet att se den på tv och det tackar man inte nej till.
Igår var det bowling för hela slanten var riktigt kul och jag vann men det gick inte lika bra som förra gången, fastnade i klotet då jag hittade ett klot som passade mig och sen helt plötsligt var det bara borta. Blev bara två strikar på en och en halv serie, förra gången blev det sex strikar på två serier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela