Therese

Så här ser jag på saken

Lunch

Publicerad 2009-09-21 12:52:13 i Allmänt,

Har precis avnjuttit en god äggmacka till lunch. Skoldagen blev kortare än planerat. Redan vid elva tyckte vi att vi var klara så då fick vi gå hem istället för klockan 12:00. Men jag klagar inte. Dagens lektion bestod av genomgång av mixerbordet idag fick vi koppla in olika saker och se så att vi fick igång det. Kul att få stå och pilla lite igen, har saknat det.
Trodde att jag skulle slippa att bli sjuk men så verkar inte fallet vara. Huvudet känns stort som en vattenmelon och det känns som att det väger bly och är påväg att sprängas och halsen känns bara tjock och jobbig. Det är bara att hoppas att det går över fort. Helst av allt skulle jag bara vilja krypa ner under filten slå på en bra film på datorn och äta lite choklad. Men där har vi några problem. Först och främst har jag ingen choklad hemma så det måste i så fall inhandlas och för det andra så måste jag sätta mig ner och skriva lite om vad som kan tänkas hända på förmiddagen och lunchen på "våran radiostation", imorgon ska det vara klart för då har vi redaktionsmöte igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela