Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2009-09-14 15:46:36 i Allmänt,

Vi fick sluta lite tidigare idag från lektionen då alla var klara och Jack anså att han inte behövde hålla kvar oss längre. Började dagen med lite ljudteori, mikrofoner, och sen blev det en liten introduktion på adobe audition. Fick såna Studentradio vibbar när jag satte mig ner och började jobba i Adobe Audition igen det var det programmet vi jobbade i för det mesta under praktiken på Studentradion, nyheterna mm. Jag saknar verkligen den tiden, det måste nog ha varit bland det roligaste jag någonsin gjort och det var då jag fattade att det verkligen var radio jag vill jobba med. Vilka minnen man har från Studentradio tiden!
Sitter just nu och äter lite marabou amigo så otroligt gott, skulle inte klara mig utan den. Funderar på om jag ska ta och kika på VMA galan på mtv's hemsida har både läst och hört att Kanye West skämde ut sig och eftersom jag inte har MTV på min tv så finns det bara ett alternativ och det är att kolla via internet.
Sen ska det läsas lite i sound and recording igen ska ha läst om mixerbord tills imorgon sen ska det även lagas lite mat, vet just nu inte vad det blir men jag hittar alltid något.
Har inga planer för ikväll så det blir nog en hemmakväll beståendes av lite lipstick djungle tittande, missade ju det förra vecka skandal säger jag ju bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela