Therese

Så här ser jag på saken

Mat mat massor utav mat

Publicerad 2009-09-08 20:29:49 i Allmänt,

Idag kom vi hem från våran vistelse på Lögnäs lanthotell. Det var ett riktigt mysigt litet ställe. Och nu kan jag verkligen förstå hur de som har konferanser ute på Ultuna känner, det var ungefär samma upplägg här, massor utav mat och fika. Men jag klagar verkligen inte för maten var hur god som helst.
Hela klassen trodde att vi skulle ut dit för att göra olika sammarbetsövningar för att sen bilda våra grupper som vi ska ha och jobba i nu till hösten. Men det visade sig att vi hade helt fel.
Det hela började med att vi fick göra ett PEAI test, ett slags personlighetstest. Där fick jag hjärtat i halsgropen och trodde att de skulle dela in oss i grupper efter det testet. Men jag hade lite fel, det var vi som skulle dela in oss i grupper. Eller dela in och dela in.. Vi skulle gå ut på gården för att bilda våra grupper innan jag var ute på gården så var jag redan med i en grupp de haffade mig redan innan vi gick ut genom dörren.
Sen började de arbetet som har gjort att huvudet känns som fyllt till bredden. Radio Båstad, lokalradion som tillhör skolan, ska nu starta upp på nya webbradio kanaler som vi ska vara med enda från grunden. Vi ska bestämmt programen hur hemsidan ska se ut mm. Vilket känns väldigt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela