Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2009-09-09 11:13:43 i Allmänt,

Det är redan onsdag känns som att denna vecka har gått riktigt fort. Trots att det igår kändes som att tiden gick extremt långsammt då kursdagen aldrig verkade ta slut.
Solen skiner i ett varmt men lite blåsigt Båstad. Har dagens enda lektion idag vid 13:00 vilket känns ganska skönt. Men något som är mindre kul är att vårat schema som ligger ute på hkr.se s hemsida inte stämmer. Där står det inte att vi ska ha lektion idag utan vi fick reda på det igår, inte snällt.

Nu ska jag gå ut och ta in min tvätt som jag ställde ut imorse när jag vaknade, hoppas att den har torkat!

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2009-09-09 15:26:51

De låter ju jättebra =D

ja det får jag göra :P

hmm jo kanske det, jobbar en hel del nästa vecka, men vi får väl höras så får vi se =)

Postat av: Erika

Publicerad 2009-09-09 15:27:32

De låter ju jättebra =D

ja det får jag göra :P

hmm jo kanske det, jobbar en hel del nästa vecka, men vi får väl höras så får vi se =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela