Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2009-09-23 15:23:24 i Allmänt,

Har precis kommit ut ur duschen och håret står åt alla håll och kanter. Vädret visar sig inte från sin bästa sida idag regnet har fallit till och från och annars har det blåst ganska mycket. Var ner till Ica imorse och köpte lite rengöringssaker så nu är det rent och snyggt överallt i min lilla lägenhet. Har även tvättat all tvätt som jag har samlat på mig så jag ska snart gå ner och hämta den sista tvätten i tvättmaskin och sen blir det nog lite matlagning för min del, vet inte vad det bjuds på i Therese restaurang idag utan det återstår att se.
Ikväll bjuds det på bowling, våran tradition på onsdagar, med klasskompisarna blir riktigt skoj. Missade ju det förra onsdagen iom att jag åkte hem då så nu har jag lite att ta igen.
Har även fått reda på att jag kommer att få en cykel så imorgon hämtar jag troligtvis ut den så nu kan jag fara runt i Båstad på en cykel i stället för att gå, så nu får ni se upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela