Therese

Så här ser jag på saken

Patrick Swayze

Publicerad 2009-09-15 09:48:37 i Allmänt,

Vaknade för en stund sen och knappade in expressens hemsida och mötes av nyheten att Patrick Swayze gått bort under natten. Dirty dancing himself orkade inte kämpa mot bukspotkörtelcancern. Patrick Swazye blev 57 år och han blev känd för sin roll i Dirty Dancing.
Dirty Dancing har blivit en utav mina favoritfilmer och det var faktiskt mamma som tvingade mig att se den en dag när jag var sjuk för X antal år sen. Jag har alltid varit en sån som dömmer en film efter 10 min om jag inte tycker att de första 10 min är dåliga så går jag och det höll jag även på att göra denna gång för jag hade verkligen ingen lust att kolla på film den dagen. Men mamma tvingade kvar mig och jag fastnade.
Nu vill jag bara sätta mig och kolla på filmen igen, men den finns hemma i Tensta och inte här nere i Båstad så jag får nöja mig med ett klipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela