Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2009-09-13 17:04:49 i Allmänt,

Har precis avnjuttit en god middag beståendes av makaroner med köttbullar, riktigt gott och inte alls svårt att laga. Sitter och lyssnar på lite musik och laddar för att diska min disk efter min middag. De som känner mig vet att jag är en person som egentligen hatar allt som har med ordet städa att göra, kan vara så att det är för man alltid känner sig tvingad att göra det för man brukar alltid göra det när det är om skitigast. Men nu när jag har flyttat hemifrån så har jag varit riktigt duktig och städat och fixat då när det behövs. Det är ju helt sjukt att jag har varit här nere i Båstad i två veckor nu, tiden går fort när man har kul.
Sen när jag har diskat min disk så ska jag ta och byta om för att bege mig ut i blåsten, något som jag tidigare sa att jag inte skulle göra, men det vankas filmkväll och det kan man ju inte missa. Dessutom så får man ju umgås med alla goa klasskompisar och det är inte heller helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela