Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2009-09-27 14:39:29 i Allmänt,

Då har vi kommit till söndagen och det är en dag då när man ska ta det lugnt och vila upp sin lilla kropp, vilket jag kommer att göra idag. Godisskålen står på bordet och idol står på i bakgrunden. Borde lägga mig och läsa lite i de olika kursböckerna så det ska göras snart.
Real vann matchen med 3-0 det var egentligen ingen övertygande seger utan de gjorde egentligen bara det de var tvugna att göra.
Sen efter att dommaren blåst av matchen så kastade jag mig på cykeln och for ner till Sabbe och Amanda där det vankades lite sing star och massor med prat innan vi gick till Pepes. Blev en väldigt konstig stämning på Pepes har ingen lust att gå in på varför det blev som det blev. Sen när Pepes stängde så var vi ett gäng som gick till Magnus och åt pyttipanna sen for jag hem på min cykel och gick och la mig och sov i några timmar för att sen gå upp igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela