Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2009-09-08 22:20:14 i Allmänt,

Sitter här i soffan med datorn i knät och har sporten på i bakgrunden. Idag efter att jag kommit hem från internatgården så tvättade jag lite gran för att sen gå iväg till Lyckanikiosken och hämta ut mitt paket från Adlibris. Med fundersamma steg så gick jag hem med paketet och undrade vad det kunde vara där i. Nej, kanske inte riktigt så jag visste ju att det var mina kursböcker som kommit. Så nu har kursböckerna som behövs till moment 1 kommit. Vilket är ganska skönt då det är många som har haft problem med deras beställningar etc.
Imorgon trodde vi, våran grupp, att vi skulle vara lediga imorgon, vilket stod på schemat. Men tjii fick vi imorgon har vi lektion mellan 13:00-15:30.
Sen vid 18 så vankas det grillfest hos Goffe & CO där vi ska se på Malta-Sverige.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela