Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2009-09-22 14:56:34 i Allmänt,

Vaknade imorse med en igentäppt näsa och ett dunkande huvud. Perfekt morgon säger jag bara och grädden på moset var ju att det började regna precis då när jag skulle gå till skolan. Vädret har ju inte varit det bästa här nere i Båstad under dagen regntunga moln och alldeles grått och dissigt. Det är nu hösten kommer helt enkelt vi har varit lyckligt lottade som kunnat lega på stranden i september och solat.
Dagens skoldag gick fort på schemat stod det adobe audition och vi fick spela in en intervju med någon och redigera den, gick bra och var enkelt. Har även fått Adobe Audition på min dator nu så nu kan jag sitta här hemma i lägenheten och leka med lite ljud, vilket är ganska skönt.
Nu ska jag slå på en film och hoppas att förkylningen ger med sig lite även det dunkande huvudet. Måste även läsa lite i kursböckerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela