Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2009-09-10 12:16:20 i Allmänt,

Denna vecka har gått riktigt fort och snart ska jag bege mig mot skolan för veckans sista lektion, vi ska lära oss inspelningsutrustningen. Igår blev det lite ljudteori så det som stod i boken gicks igenom och nu känns inte boken lika svår.
Igår blev det först fotboll hemma hos Sabbe och Amanda och sen gick vi till Goffe och Andreas där resten av klassen var.
Nu ska jag göra mig i ordning för att bege mig mot skolan och sen ska jag, Amanda och Sabbe gå till Drivan och kolla hur mycket det kostar att hyra hallen i en timme. Vi ska starta fotbollslag i klassen, alla tjejerna.

Kommentarer

Postat av: Hasse

Publicerad 2009-09-10 13:48:58

Ska Ni bli fotbollsproffs nere i Båstad:):)

Postat av: Hasse

Publicerad 2009-09-10 13:50:37

Vad roligt ska Ni bli fotbollsproffs nere i Båstad:):)

Postat av: Therese

Publicerad 2009-09-10 17:25:49

Hehe självklart ska vi bli fotbollsproffs! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela