Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2010-04-09 21:15:16 i Allmänt,

Dagen började riktigt tidigt. Nästan alldeles för tidigt. Jag tycker att det är jobbigt att ställa klockan på tex 05:55, som att fem minuter senare skulle spela så stor skillnad. Imorse ringde alarmet 04:55, riktigt trött var jag. Men efter att jag ätit frukost och bytt om så blev man lite piggare.
Det kändes lite konstigt att det inte var så många uppe på redaktionen när man kom på morgonen vid tjugo i åtta. Men grymt kul var det med Sofias "möhippa", tog lite bilder men de kommer upp imorgon då jag inte orkar lägga in de nu! Men jag LOVAR de kommer imorgon!
Sen flöt dagen på likadant som alla andra dagar förrutom att det inte blev någon voicning då det var fullbokat i studiosarna! Får nog bli en tidig sänggång ikväll och en skön sovmorgon imorgon för att ladda upp batterierna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela