Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2010-04-12 22:01:35 i Allmänt,

Ny vecka och måndagar brukar ju vara kända för de segaste dagarna och denna måste räknas som en sådan. Det tog några voicar innan man hittade rätt känsla och man kände sig bara allmänt slö.
Sen har dagen lunkat på i ungefär samma tempo. Och eftersom jag är så slö så blir det inga bilder denna dag heller.

Imorse när jag kom in i MTG-huset möttes jag av en rolig syn. Anna Bergendahl satt fast i "snurran", som vi så fint kallar det. För en lite enklare beskrivning så är det en snurrande dörr som man måste visa upp sitt passerkort för att inte en dörr ska stängas igen och då måste du gå ett helt varv runt för att sen göra samma procedur igen. Och detta råkade Anna utför och gick runt runt runt utan att inte riktigt förstå vad hon gjorde fel. En ganska rolig syn.

Snart tror jag nog att det får bli sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela