Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2010-04-26 21:02:04 i Allmänt,

Ny vecka det var lite svårt att ta sig upp imorse då jag gärna hade legat kvar lite längre i sängen. Men desto tröttare kommer jag att vara imorgon då jag ska vara i MTG-huset vid 7. Alltså måste jag gå upp senast 5 för att komma i tid, jag blir trött bara jag tänker på det. Vi ska vara med Peter imorgon när han sänder morgonprogrammet, därav den tidiga uppgången.

Idag bjöd dagen på lite voicning och det går riktigt bra, Hasse är nöjd och glad och märker att jag utvecklas för varje prata som går vilket är kul. Sen satt vi även och letade fakta till Peter och hans morgonprogram. Sen chockade även Johan oss uppe på redaktionen då han ställde sig och bakade chokladmousé, riktigt smakigt.



Nu ska jag lägga in lite musik på iPoden och sen ska jag fixa lite inför morgondagen och sen får det nog bli sängen så att jag inte är allt för död imorgonbitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela