Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2010-04-14 20:56:35 i Allmänt,

Blev ungefär det vanliga på praktiken förrutom att det inte blev någon voicning idag då det helt enkelt inte fanns tid. Såg även till att sluta vid tre så man kunde shoppa lite när man kom till Uppsala.
Min rygg vill inte att jag ska röra på mig. Stod i duschen för en stund sen och när jag duschat klart och kliver ur duschen så hugger det till i ryggen och efter det så kan jag knappt röra mig utan att det moler i ryggen. Hoppas att det går över snart!

Trodde att man skulle få beskedet idag om hur det blir med utbildningen till hösten. Men jag frågar mig själv nu så här i efterhand om jag verkligen trodde på att jag skulle få svaret idag. Mailet kom idag med beskedet om att vi förhoppningsvis får svar nästa tisdag.

Kommentarer

Postat av: bitte

Publicerad 2010-04-15 14:51:19

Hej har en ny tävling nu på bloggen. Där vinsten består av hårprodukter från Goldwell.



Surfa in här om du vill vara med.



http://www.lovemercury.se//2010/april/super-tavling.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela