Therese

Så här ser jag på saken

Skämtardagen

Publicerad 2010-04-01 19:21:35 i Allmänt,

De stora skämtarnasdag är det idag, 1 april. Men jag har faktiskt inte lyckats råka ut för ett enda aprilskämt trots att jag är på en redaktion, med massor med sköna människor, som skämtar om allt möjligt. Men jag kanske ska tillägga att det nästan var helt öde där idag då flesta gått på påskledigt. Men vi var några tappra personer som var kvar.
Idag blev det ännu lite mer voicning och som jag skrev igår så blir man bara varmare och varmare i kläderna för ju längre man har voicat, riktigt skönt. Maybe sommarjobb 2010?!
Sen fick vi även sitta med Niclas Jonzon, producenten för Lugna Favorter som även sänder kvällarna, när han redigerade lite olika klipp som kommer att rulla på stationen nästa vecka. Säger inte mer än så utan du får helt enkelt lyssna, det är helt sjuka saker.

Nu blir det lite påskledighet. Kan inte komma mer lägligt, kunna ladda upp batterierna lite och sen full fart på praktiken igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela